New news, old news.

Veckan har gått relativt smidigt...
Är klar med övningsåken nu. Ska ha uppåk nästa fredag. Men redan i torsdags sa Fredrik att han hade godkänt oss om han kunde. Jävla tunnel till att ställa till med problem!!

Nästa vecka väntar vagnteknik på måndag, danska språkförståelse på tisdag, pass på onsdag, pass och därefter tunnel på torsdag, till sist uppåk på fredag. FINALLY! Sen är jag äntligen klar!

Oh! Helt underbart! Min underbara vän Nana från Öresundsbron har fått jobb på DSB nu. Hoppas fler av mina vänner får jobb här.

Idag ska jag möta Debbie, Linda och Patrik vid 16:30, sen beger vi oss till Helsingborg för att ha film och mys kväll hemma hos Sahel. Ska bli grymt skoj!


Jag tror seriöst att Kenzo är en reinkarnation av Bamse. Irriterande som fan kan han vara!
Just nu ligger han jämte mig och har kört in ena baktassen i munnen... Precis som Bamse brukade göra.
Sen så får han PRECIS sånna ryck som Bamse brukade få efter att vi badat honom. Riktiga sånna knäpp ryck och springer överallt.
Kenzo gör exakt likadant. Skillnaden är att jag inte behöver bada Kenzo. Han gör det ändå.

Igår spenderade jag 500 kr på ett par nya skor till jobb. Riktiga walking skor. Jätte tråkiga. Men det finns inga snygga helsvarta skor. Mer än Converse... Men de kostade 650 kr. Och eftersom jag ska till NY snart så kändes det som en jeffla massa pengar... Får ju sånna för typ 18 dollar i USA.

Nu ska jag packa väskan till ikväll. Ska ju sova hos Sahel. Mysigt värre ska det bli! :D
Hej hej.

Kommentarer
Postat av: caroline

tack :)

3st!! åhå! :D jag köpte linnet på hm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback