Med New York i tankarna...

Hejsan hej...
Utbildningen började 9 idag... och vi fick sluta redan 12 45! Snacka om lätt SR utbildning... Alla anteckningar får vi dessutom ha med på provet imorrn... Så det hela känns ju väldigt... Bra.

Efter utbildningen stack jag till stationen och mötte upp Debbie och bestämde att följa med henne till Kristianstad. Vi hade väldigt skoj och på vägen ner igen så åkte vi med CK Ibbe. Han är så jävla ball! :)

När vi kommit till Malmö igen så hade Debbie rast så hon hängde med mig till Triangeln.
Jag skulle fråga på Stadium om jag fick byta en väska hos dem.
Jag köpte ju en väska på Stadium i HBG för någon månad sedan... Och ju mer jag tittar på den desto större känner jag att den är... och känner väl att det är nog bättre att ha med mig två väskor istället...!
Den väskan som jag har spanat in är grym! Den är relativt kompakt men rymmer 80 liter! Dessutom har den hjul, så det kan typ inte bli bättre.

Misstänker att jag kommer köpa mer saker än vad som kommer få plats i den... Så jag får köpa en till helt enkelt :P
Man får ju ha två väskor på 23 kg st! MAHA! FY fan med grejor jag ska shoppa. I'm gonna become a real New York Shoppoholic.

IDAG! Har jag fått mig mitt Fitness 24Seven kort! Imorrn kl 11 30 ska jag ner och träna med Anna B!
Bra som fan ska det bli! Kanske tränar lite efter utbildningen imorrn med... Slutar efter 20 nån gång...
Fattar inte meningen med att ha lektion mellan 17-20... För ett prov?
Och värre är på fredag med tunnel lektionen... 22-02:30... Sigh.
Andra lördagen i rad som blir messed up. Aah well.

Vill ha mina skattepengar nu! Kommer få totalt (ca) 15000 kr!!!
Det är nästan tillräckligt till en skönhetsoperation... Nice.
Tyvärr har jag andra planer för dem pengarna...
Bland annat en ny dator (Acer Travel Mate), en boxnings docka+handskar, en hallspegel, sängram, vibroshape...med mera!
Så pengarna kommer flyga iväg.

Aja, nu ska jag fortsätta städa tror jag.... han ju inte ens halvvägs igår. Skitiga jävla badrum...!

Heeejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback