Livet som tågvärd är ibland ett helvete.

Ja...vissa dagar suger livet som tågvärd. Man ska behöva ta så mycket skit.
Och när det sker två dagar i rad med sådana incidenter... Det tar på krafterna. Och jag längtar något så fruktansvärt mycket till helgen....
Jag är så lack på otrevliga resenärer. Och jag slutar inte förvånas över hur sjukt otrevliga människor faktiskt kan vara... Som om man är allsmäktig för att man är tågvärd??
Nämen oj? Är dem bara vanliga människor dem också??... Det var något nytt? Eller...?
S U C K ! ! ! ! !

Två dagar till med det här.... Fy fan.
Tror jag är mer slut i huvudet nu än som biljett granskare... Eftersom man har så mycket annat att tänka på numera, samtidigt som man ska bolla alla idioter som bara ska.....jävlas.
Gårdagens händelse har väl fått mig att inte vara helt på topp idag... Men imorrn ska jag till gymmet innan jobb... och jag hoppas jag kan göra av med den mesta ilskan då... och kanske få en lugn dag i övrigt? Hah! I wish!

Jag vill verkligen till New York NU! NU NU NU NU!!!! Bara komma iväg. Åka ifrån allt det här!
...Dessa dagar är nog också dem mest motiverande till att börja plugga igen...
Tänk vilken bra tid det kommer bli.

Jag åker hellre till Tchad och jobbar som en relief worker i ett flykting läger... Kan jag åka imorrn?

Nä, nog med klagan från mig nu...
Jag ska träna klart med min ab tronic sen sova!
Det är (by the way!) förvånansvärt starkt batteri för att vara så litet!! Jag har använt denna maskin i 80 minuter per dag  i mer än en vecka nu... och det är fortfarande ok! Amazing!
Plus att det ger en sån härlig massage känsla med ab tronic. Love it!


Heeeeeejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback