Jobb. Scones. New York. Sommarö.

Sitter just nu i soffan med Yazhi spinnandes i knäet... Underbart.

Idag har jag övningsåkt med Janne. Blev bara en tur till Hässleholm och tillbaka. Sen skulle han på nått möte så vi fick sluta för dagen, men hade klart betalt fram till 18. Jag klagar inte!
Så jag stack hem vid 15-tiden...
Vi skulle tagit ett tåg till Svågertorp och bytt för att åka in till Malmö igen och dela tåget. Men på grund av signalfel i KBH så ställdes det in.
Lagom kul. Folket var allmänt förbannade. På oss så klart. Vi var ju där i våra uniformer. Klart att det betyder att det är vårt fel att det är signalfel i Danmark! Yes!

Väl hemma så somnade jag i soffan. Är så sjukt trött om dagarna. Vet inte vad det är, men det har pågått i ett par månader nu. Innan trodde jag det var mörkret... men nu vet jag inte längre...
Får väl käka järn tabletter eller nått...?

Anyway. När jag vaknat så stack jag till Coop och handlade. Vill baka scones.. men jag pallar inte idag. Gör det imorrn efter jobb...
Sådana goda Grahamsscones med russin. Yummie!

Jag längtar så sjukt mycket till New York just nu... Vill bara dit! Saknar Los Angeles som tusan också...
Lite mer än två månader kvar nu... Känns som en evighet.

Men!
En helg i sommar...eller ett par veckodagar går också bra...
Då ska jag samla ihop ett gäng som åker till Bolmen. Hyr ett par kanoter från campingen. Sedan beger vi oss ut till någon av öarna och bara myser.
Lägereld. Sova under bar himmel. Bada. Fiska. Sola... Allt. Bara ha det jäääääkligt mysigt!
Jag längtar.

Vad mer har jag gjort idag?
Deklarerat... ''woooohoo''... Nu längtar jag efter pengarna!

Ska lägga mig och se på en film nu.
Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback