I löööööööve AbTronic.

Oooh, min AbTronic är så underbar! Jag testade den på sidorna av magen idag... eller ''sidfläsket'' som det så vackert är uttryckt i AbTronic manualen.
Det känns så jääääkla skönt! Jag skulle kunna sitta med den på hela dagen! :P~

Igår blev jag en fulländad tågvärd. Uppåket gick mycket bra! Lite trist att jag fick göra det sist dock. Det var inget å göra... För lugnt... Elin fick första rundan och det var i rusningstiden... så ja, det säger sig självt att hon fick lite å göra.

Ska träffa Linda idag... Sen ikväll blir det gymmet... Önskar jag hade gjort det nu på förmiddagen istället... men jag får köra ett kvällspass istället.
Träna bort den jeffla träningsvärken.

Jösses.. jag har verkligen idé torka... vet inte vad jag ska skriva. Har inte hänt så mycket eftersom det känns som om jag har varit på jobb dygnet runt... och tränat in emellan.

Sååå...hej hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Maddo, av vilken anledning har du slängt pengar på en abtronic?

Och hur är det med henne annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback