Hang over of the year.

Jahaaa, det var så här det kändes.
Att vara bakis är alltid lika kul. Hur fint hade det inte varit med en La Nota eller Burger King i samma byggnad? Typ granne.
Var inte ett dugg sugen på den frukost jag hade hemma. För fett fri? :P~

Men oj, ja. Grymt skoj var det!
Fick vara med på bowlingen på kvällen och vann :P mahaa.. 152 poäng. Det är hel ok!
Sen var vi i nattklubben på Big Bowl fram till strax före 12. Sen var vi ett stort gäng som stack till Wonk. Soooom tydligen är ett gay tillhåll. Men det var grymt skoj. Helt otroligt hur dessa transor smyckar ut sig... Jag klagade på att mitt hår tog 40 minuter... men DET DÄR måste ha tagit flera timmar. Doy!

"Jag ska aaaaaldrig mer dricka sprit"... ringer i mitt huvud. Men jag känner mig tillräckligt bra för att veta att minnet är kort och denna bakis dag snart är glömd.
Men att se GaJol flaskan i kylen nu på morgonen var lite too much.
Den sista shotten igår kunde jag skippat :P~


Trevlig överraskning i morse när jag kom hem... typ 4 nån gång. Dock krypavstånd från Wonk!
Jag köpte en 15 KGs säck med kattmat igår som jag satte i köket... Där hade ju (säkert!!!) Kenzo varit på och fixat ett hål i bottnen så massa mat låg på golvet.
Gotta love those cats.

Nu ska jag snart ner till stationen och fika med tingeling innan han åker tillbaka till Karlskrona.
Sen väntar tvätten...................................................................................... suck.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback