AbTronic - The future of fitness...

Ja, eller nått.
Jag har fått hem min AbTronic idag! Har bara testat den en gång, men jag måste säga att jag gillar den.
Den är inte alls obehaglig! Mer en härlig känsla.

Speciellt efter ett 1 ½ timmes pass på gymmet idag.. och ett lika långt igår med Anna B. Grymt skoj!
Och det känns så sjukt underbart att vara igång igen. Vill dit och träna hela tiden.

Men i kombination med att äta bra. Träna på gymmet och använda AbTronic, så kan jag nog komma i någelunda form till beach 2008 :P~
Men just nu är målet att gå ner den byxstorleken jag gått upp på senaste INNAN New York.
Sen fokuserar jag på resten! ;)

Imorrn ska jag ha pass... Antingen Kristianstad eller Karlskrona. Vet inte. Har omloppet på jobb...
Sen på torsdag är det pass och tunnel... och fredag uppåk. Äntligen äntligen äntligen!


Mera info om mina galna katter...
Kenzo gör mig fortfarande galen. ARGH! Osv.
Idag bytte jag kattsand mot en helt ny som Sahel har till sina katter.
Det är nått slags salt som jag bara behöver byta varannan vecka. som suger upp kisset i saltet... eller nått...
Men nej nej. Mina katter. Båda två. Skulle ju sprätta ut dessa salt korn över hela golvet... Leka lite med dem och självklart smaka på dem.
Ohja. De satt där och tuggade på korn båda två...  OMFG liksom.
Suck.

Idag fick jag ett erbjudande från en hälso klubb jag varit med i innan. Jag är erbjuden en gratis resa till Venedig. 4  nätter på hotell osv...
Jag ska skicka efter anmälningsblanketterna, sen får vi se vad som sker. Men det låter verkligen inte fel.
Enda bull är att man måste flyga från Sthlm. Men sånt löser sig.
We'll see.

Nu ska jag slappa i soffan en stund, sedan sova. Börjar 9:08 imorrn... *yawn*

Hej hej.

/Peyton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback