2000 kr på triss!

Ja tro fan det!
Igår fick jag ett sånt infall som nästan aldrig sker. Jag köper en trisslott... Sedan ligger den i plånboken fram tills sent på kvällen eftersom jag glömt den.
Helt plötsligt kommer jag ihåg det och börjar skrapa. Och skrapar fram 1000 kr! WOOHOOOAAAAOOOHAHAHAAAA!!! ...Typ! ;)
Sen i gånger beloppet-rutan så fick jag gånger två!!! Ännu mer WOOHOOOAAAAOOOHAHAHAAAA!!!

Nu ska det köpas en AbTronic och nya skor! LOVELY! Kanske till och med drar till Jysk och köper en hallspegel! Vore på tiden :D
Nämen, dessa pengar kom mer än lägligt! (Synd bara att det inte var gånger 10!!) :P~

Håller på med övningsåk för fullt nu... Tunnel ska vi ha nästa torsdag... så examinationen blir inte förrän på fredag nästa vecka. Men jag hoppas det går bra. Henrik tycker jag sköter mig riktigt bra! Vilket känns underbart!

Ooooh! Babooosh på Öresundsbron, a.k.a Nana har intervju på DSB på torsdag! Hoppas verkligen hon får det. Vore så skoj om hon också började hos oss! :D

Idag efter jobb hämtade jag ut mina vinst pengar... Sen stack jag till centralen och åkte med Patrik och Marius till Hbg och tillbaka... Därefter stack jag och Patrik till Subway. Yum!
Har också spenderat en stund med Debbie ikväll...
Damn!! Hon har gett mig några krom tabletter som är de bästa jag någonsin käkat! Sötsuget försvinner verkliegen HELT! Från första tabletten! Galet bra! Ingen aning om vad de heter... men rekommenderas starkt :P

Sen att Debbie tryckte i mig strips nu ikväll är en annan sak...
Väntar ju fortfarande (!!!) på att mitt 24seven kort ska aktiveras!!! Jag kommer fortfarande inte in! Det är sjukt. Det har snart gått en hel vecka utan att jag fått träna... BAH!
Men ja, de har ju dragit av kostnaden på en vecka, så sååå sett är det lugnt... men jag vill ju träna!!! Inte sitta och titta på mit kort och låtsas...! Gah!

Nu ska jag sova.... Vidare övningsåk imorrn...
Även om det går bra numera... så har jag väl totalt haft 5 tåg sedan igår... varav det sista idag är det ENDA som jag faktiskt har avgått i tid och ankommit i tid... Det var nästan så det kom en tår i ögat :P~

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback