Yeah!

Hallåaaa....

Nu har jag nycklarna till min frihet :) Weehooo!
Det kändes så bra att vara i lägenheten. Helt ensam och bara titta och vara. Till och med som en tom lägenhet trivdes jag :P~

Flytten blev framflyttad till kl 17 imorgon! Weeeii! :)
Fan... Hoppas någon i närheten har trådlöst olåst internet som jag kan låna tills jag får eget... *hmmm*.
Hur ska jag klara mig utan internet en månad liksom??? :(  Maha.

En tripp till Ullaren är också inplanerad nu till nästa månad med min Annapanna. Fan vad bra det ska bli. Weho!
...Frågan är bara... Hur får jag hem allt?  Jag vet ju hur jag brukar shoppa.... Men jag är i och för sig inte ute efter kläder denna gången....
En liten snabb semester med massa pryl tittande/shoppande. Me like very much.

Ska ta mig bort till Coop imorrn och köpa mig en dammsugare och golvmopp... Så jag får det med transporterat till lägenheten också.

Jag lär inte lägga mig på hela natten imorrn... Kommer fixa och plocka med mina grejor  hur länge som helst :)
Oh vad kul det ska bli!
Sen måste jag ta mig till mamma och hämta mina filmer och min afrikanska gowd och tallrik... och min nya TV :D

Och det där med att önska att man var ledig i helgen kan man glömma....
Jobbar nu fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och kanske onsdag också... sen ledig en dag, sen på det igen... Men jag ber ju om det så vad tusan... :P~
...Jag är ju bara så inredningssugen...
Men jag och Sandra ska nog ta oss bort till IKEA i nästa vecka och fixa lite smått... Ska bli kul!

Jag borde fan ha körkort... Jag känner mig så redo för att bara ut och köra hela tiden...
Att jag skulle kunna låna Christines bil t.ex. och sticka till Jysk och köpa lite plock och lämna i lägenheten och sedan köra tillbaka...
Meeeeen...jaja... Jag har ändå ingen bil sen framöver, så det spelar inte så stor roll just nu...
Sen en annan gång i tiden blir det väl av...

Nu ska jag nog lägga mig snart... Är så fruktansvärt trött... Somnade en halvtimme i sängen innan idag... Hade planer på att sticka till Jysk... men satte mig i sängen och bara föll ihop... Så skönt det var :)

Såååå. God natt hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback