Varför går tiden så sakta?

Hej...
Självklart sitter jag här hemma och nedräknar vartenda sekund... Snart snart snart, men inte tillräckligt snart ändå...typ!

Idag tog jag en tur till IKEA... Hittade massa saker som jag senare ska införskaffa mig... Och ta på hemleverans antagligen... Faktiskt billigt! Beroende på hur mycket man ska föra hem då...

Jag har beslutat mig för att igen skjuta upp körskolan. Ska avboka allt på måndag. Det känns bara inte som om det behövs just nu. Har tillräckligt med andra utgifter... Speciellt om jag av någon anldening inte skulle klara det... så har jag inte råd att kägga ut mycket mer pengar... så då skiter det sig i vilket fall...
Kan vänta ett år... eller mer... så kan jag övningsköra med Johanna också!

Det är så otroligt mycket som måste fixas nu... Har suttit här hemma idag och gjort listor på vad som ska göras och beställas och köpas osv.
Har även fixat adressändring nu.

Det vore kul om hon blir klar med lägenheten nu i helgen... i så fall får jag nyckeln redan på måndag misstänker jag... Annars så får jag den på onsdag eftermiddag...
Det känns helt underbart att jag ska få bo själv. SJÄLV själv själv!!!


...Men samtidigt så tänker jag så otroligt mycket på morfar... och NU önskar jag att jag redan hade bil och körkort... Då hade jag kunnat åka till Lund snabbt och enkelt...
Fan att jag ska jobba imorgon. FAN!

Har en sån otrolig huvudvärk... har haft det de senaste timmarna nu... börjar bli riktigt jobbigt...
Borde nog lägga mig snart tror jag... Om jag bara var trött också... vill inte att det ska bli som igår.. sov ca 1 timme... sen kunde jag inte somna om på 3 timmar... jobbigt som fan.

Jag ska höra med Kattjouren och liknande ställen om de har katter som behöver tillfälliga hem... I så fall ska jag nog kolla upp lite mer om det... Se om man kan hitta någon lösning där...
Finns en annons på blocket om en katt som behöver tas om hand under 1 år... men den har varit där sedan juli så det är säkert redan fixat... men jag ska kolla det ändå...!
...Så får vi se...

Nepp...
Nu ska jag lägga mig... och se en film eller nått... Ha de, hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

www.kks.nu
Behöver alltid jourhem till katter. Anmäl dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback