*meep meep*

Du är så söt, du min Annapanna :)


Hej hej. Sitter på jobb... Och har kommit fram till att jag jobbar tisdag, onsdag, torsdag och fredag denna kommande vecka... + att jag har någon utbildning imorgon också... 8 dagar i sträck...  weehoo. Men det är lika bra och ta det jag får =)
Än så länge har jag inte fått mycket alls i oktober... :(

Aaanyway.... Min hylla är helt färdigmonterad. KAN SJÄLV :D
Så jäkla bra. Så igår började jag fylla den med mina saker :)

Idag slutar jag vid 14:45, och då ska jag ta mig direkt till Willys... Sen hem och lämna av det och byta om till civila kläder... sen till Mobilia och Elgiganten och Jysk för att köpa telefon, antennkabel och byrå. I hopp om att kunna transportera detta på bussen :/
...Jaja, det löser sig väl...!

Sen ikväll ska jag börja packa runt i mina lådor och se om jag kan få någon ordning på det... Vore trevligt.
Sen skulle jag behöva en STOR byrå så jag kan få ordning på mina kläder också...
Men det får nog bli vid nästa löning och vid tillfälle då jag har transport... :)

Snart dags att gå ut igen ja... *yawn*

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback