Lyckat!

Så jäkla bra det var i lördags. Riktigt lyckad kväll...
(Och ja, jag fick komma hem på natten och hittade min dörr låst... så det var också bra) ;)
Spenderade stor del av kvällen att diskutera med en kille som heter Rune. Rättare sagt käfta emot allt han sa... (han hatar hästar, jag älskar hästar, han har körkort, jag har inte körkort...osv osv)...
Han menade dock på att de borde sponsra mitt körkort eftersom jag ändå inte dricker. Då är ju jag den klockrena fyllechaffisen... Mmm, visst.

Blir fest hos honom den 6e, så jag drar dit med gänget. Ska bli skoj! :)

....Sen är jag ju helt förälskad i Indra. Men jösses vilket energi knippe... och lyssnar bara när hon själv vill... :)
Tur hon är så söt då kanske...!

Gårdagen spenderades till att tvätta. Mindre kul, men ett nödvändigt ont... Vet inte när jag blev klar... men sent var det.
Och senare på kvällen/natten så tittade jag på Man on fire... och JA, Johanna, JA, Andreas... Den var rikgit bra :)
... Är dock inget stort fan av tortyr (...vem är det egentligen)... Men ja, det ska ni få; att den var väldigt bra :)

Jobb idag mellan 13:45-23:00...
Har ringt till Rädda Katten och de ska höra av sig när jag kan få hem en lurvboll! :)
Har fått jobb tid på onsdag också mellan 6:30-14:45... Även torsdag 14:30-19:30...
Bring it on!

Ska söka lite olika andra jobb nu också...!
Får se vad jag kan få... Bara det hjälper till att betala hyran så är väl det bra :)

Nu ska jag snart ut i banorna igen...
Sista stunden nu kommer vara så dryg... Hoppas det går fort... Och att det går snabbt och smidigt på cash in... så jag kommer med en tidig buss... så jag kommer snabbt hem ... :)

Aja... Nu har inte jag mer att skriva just nu.... så ha de å hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback