Idag.

Hej hej....


Idag har jag varit och hälsat på morfar i Lund... Det var bra. Om han blir kvar i morgon också så ska jag försöka ta mig en tur till...!
Sen var det bort till HBG och hämta Afrika prylar och DVD filmer. Och ett samtal från Håkan gjorde att det blev en ytterst snabb visit.
Han undrade om jag kunde jobba inatt istället för att jobba eftermiddag imorrn, så visst! :)
Vaknade vid 9 och har sovit två timmar nu ikväll.. så det kan nog bli en lång natt :P~

Att vara på sjukhuset idag och se alla sjuksköterskor fick mig att tänka... På mitt framtida yrke...
JA, jag ska gå sjuksköterska linjen... Vill bli ambulans sjukvårdare och åka iväg i världen och jobba med Läkare utan gränser...
Men vägen dit då? Har jag vad som krävs? Klarar jag av utbildningen.... Stora tverksamheter öser över mig och det är skitjobbigt :(
...Känns bara som om att jag inte kommer klara det.... Att jag inte är tillräckligt bra...   :(


...Mamma kommer på lördag!
Då ska jag även få ett köksbord levererat till mig. Alla ära åt Blocket.se! :)
Nu är jag bara i stort behov av byråer... Men det blir efter löningen...!
Nu ska jag kila upp på TC. Börjar snart. Hoppas jag får vara på Södra sidan ikväll... palla gå till norra? ;)



hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback