Freedom.

Hellooloo...
Nu sitter jag i soffan och allmänt väntar på att Johanna och Jimmy ska komma...
Så otroligt sakta tiden kan gå när man bara väntar... Dock så är det massa bra på TV...så nått possitivt i väntan iallafall :)

Har varit på Coop på morgonen och köpt ett måttband och fler måltidsersättningar... Brownie och Toffée är så goda!
Tittade på olika dammsugare...Dyra som satan.. så det får bli någon annan dag...

Sen åkte jag till IKEA... Har köpt ett tallriksset och lite glas...
När jag kom hem så plockade jag benen på sängen och plockade in massa saker i bilen... Har fortfarande massa saker på rummet.. så det får vi ta i släpet sen...


...Så orättvist... jag så gärna ha katt... Och Johanna bara lägger annonser framför mig hela tiden :P
Hittade två gullungar på blocket i morse... Bara SÅÅÅÅÅ söta.
Men men....När lägenheten är iordning så ska jag höra av mig till KKS och höra vad som gäller för att bli stödhem...!

BAH!
Kan inte tiden bara gååååå! :P



Kommentarer
Postat av: Anna

Men du, vad är det jag läser? Måltidsersättningar ? As in vilken sort? Gå inte på allt, bättre med proteinpulver om du ska ersätta måltider!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback