Baaah!

Hej hej...
Sista dagen av analys pass... FY FAN VAD SKÖNT!

Denna veckan går inget bra... I tisdags var det firma fest... Hela dagen var jag bara allmänt irriterad och arg. helt utan anledning, men jag var bara så jävla arg. Och allt gjorde mig argare...
Jag var väldigt nära att inte gå ut på kvällen, eftersom jag tappat lusten helt och hållet...
Men, bra nog gick jag ändå. Det var trevligt. Att bowla är alltid kul. Saknar det som fan. Saknar mitt klot! Den dagen jag har råd ska köpa ett nytt och börja spela mer igen.
....För det var ju en hel del muskler som varit i koma, sedan jag spelade sist...!

Igår ringde en telefonförsäljare... Fuck off liksom! Sa att jag inte pallade ta nått beslut på telefon... även om det lät bra... Så hon sa att hon kunde skicka hem det till mig så jag kan läsa om det i lugn och ro... så hon gick igenom mina uppgifter.. sen kom det "jag ska bara gå igenom avtalet nu"....
Öh? vilket jävla avtal? Har jag skrivit upp mig på nått bara för att få hem infon?
...Tydligen. Men jag hade ju två hela veckor att ringa in och säga att jag inte var intresserad... My ass...
Så jag tackade nej helt och håller. Pallar inte ha sånna saker ligga över  mig just nu...

Och dagen igår sög i allmänhet...!
Fick dock pratat med Agerich i typ 2 timmar. Det var trevligt... Det var bra. Men efter det blev jag rätt nere....
Och även om jag bara försökte hjälpa till... så var det inte uppskattat av alla och en väldigt onödig utskällning blev av... Vilket fick bägaren att rinna över för mig.
Hade bara några papper till att dela ut så jag kunde bege mig hem snabbt.
...mn det löste sig tillslut iallafall.
Men gårdagen SÖG!
....Rätt hem och lägga mig tidigt...

Inte för att det hjälpte...
Svullna ögon och askalas trött i morse...
Satt och åt frukost i köket...det rum utan gardiner... och en granne mitt emot på 3e våningen står och vrål glor på mig. GET A LIFE FFS!

IDAG! Har jag anmält mig till "Rädda Katten" som stödhem. Hoppas på att ha en lurvboll eller två där hemma snart...! Lindra ensamheten.... Och äntligen ha katt igen.
Saknar det som fan.

...Johanna & Jimmy i helgen!


...hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart. Jag har längtat efter en update och nu kom den. Men vilken dyster en..
Maddo, du är mitt light i den mörka geggiga saken som omger mig. Let me be yours?
Lovelovelove.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback