2 dagar kvar...

...A not so wise man once said...:

"Monday - ONE day.
Tuesday - TWO day.
Wednesday - When? Huh? What day?
THURSDAY!!! ....The THIRD day..."

I AM MOVING ON THURSDAY!!! :D  :D  :D  Moahahahaaaaaa.....

Okej, Jag har precis varit hemma hos Aleks och kollat på möblerna jag ska köpa. Och jag är riktigt nöjd.
Att hämta soffbord och bokhylla blir mindre kul eftersom han bor på fjärde våningen utan hiss... och trappuppgången är inte den bredaste... Meeeen men.
Soffan blir lättare. In i hissen och skicka ner det. Skit bra. Me like sofa. Not colour...but me change later. Me want blue.

Imorgon ska jag upp vid 9 tiden igen....
Ska träffa Tara på stationen och vinka av henne.. och få mina filmer och lämna av en jacka.
Sen är det direkt bort till intervjun... Får hoppas det blir bra.
Sen ska jag tillbaka till stationen och hämta min post som mamma har med sig... Fylla i det och skicka tillbaka...
Sen när klockan är 5 ska jag tillbaka till stationen igen och möta upp Linda och få nycklarna och sticka till lägenheten och fylla i kontrakt osv...!

Sen ska jag tillbaka till Arlöv... packa ihop det sista... tömma bilen på skrot... sen imorgon fylla den med mina lådor... så när Johanna och Jimmy kommer så är det bara att hämta släpet och sedan sticka och hämta sängen här... sedan vidare in till stan och hämta möblerna hos Aleks...
Sen ska vi bära upp allt i lägenheten. Har lyckats få med mig Nasse som hjälp. Hoppas Nana banana kan också...
Sen ska jag lägga mig och sova i min nyyyyyyyyaaaaa fiiiiiiinaaaaa lägenhet...

Och sedan jobba hela helgen *sigh*
...Skulle haft ett 6:30-14:45 pass på fredag men jag bytte det till ett 13:45-23:00 pass istället...Hade inte PALLAT jobba förmiddag på fredag...
Sen är det 10:00-19:30 på lördag.... 6:30-14:45 på söndag...
Sen ska jag börja se över vad jag måste skaffa hem... :)
IKEA baby! :D
Men fy fan vad jag vill till Ullared... det hade varit så jäkla bra ju....! Men men...
Hah.. kanske kan hitta en buss resa eller nått, så åker jag dit med dem...! Muahaha.

....Seeeeen ska jag ta mig till IKEA och köpa ett köksbord. Tror jag vet vilket jag ska köpa nu.
Antinget ett litet i EK. Så jääääkla snyggt!!! kostar typ 1000 tror jag...
Meeeeen det finns ett annat som är bord + 4 stolar för 900... så det blir nog det istället... SKa bara hitta någon som kan hjälpa mig att få det hem... :P

Hade ju önskat att jag var ledig hela helgen så jag kunde fixat till i lägenheten.. meeen men... det kommer jag göra ändå... so what om man är lite trött på jobb... what else is new ? :P

Och nu är det snart dags igen... Ska sticka om 20 minuter... Men fyyyyy vad trött jag är idag.... Hade så svårt att sova inatt... Och ännu svårare att vakna i morse *yawn*

Nepp... Ha det bra.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också till ullared baby! Säg when and where and off we go? :D yes pliz verymuch


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback