Nightmare om my street...

Jag hade den värsta mardrömmen inatt... Att vakna var som en befrielse...
Men allt kändes så verkligt... Hemskt som fan...
Inte för att ge allt för mycket detaljer... Men jag, och många andra kvinnor blev tagna som gisslan... i ett land som ville...tja... ha mer makt från resten av världen... Och använde oss som... ett sätt...att göra det...
Vi blev inte precis behandlade på ett bra sätt... Det var hemskt... och vi var tvungna att se på när soldaterna sköt ihjäl andra kvinnor, och barn....
......Det fick mig att bli väldigt deprimerad.... :'(

Jaja.. morgonen passerade...
Sen var det iväg till jobb... Eller ja, jobb och jobb... Det var El och säkerhets utbildning på TraffiCare idag... mellan 8-16... och på grund av onödigt många och långa pauser så blev vi sittandes där till 16 *suck*
...Men jag hade alla rätt på slutprovet... så... jaja.

Men efter den drömmen... och sedan komma och få lyssna till allt man ska undvika att göra på jobb för att inte bli grillad med 15 000 volt... det var inte upplyftande alls....
Och jag fick samma känsla som sist jag hade denna utbildningen... Ville inte jobba på TraffiCare mer... Känns så läskigt att ha 15 000 volt över sig när man jobbar... :'(
Men men... Har ett natt pass imorrn... så jag har inte så mycket val...

På torsdag har jag mitt rådgivnings möte på STA i Lund.. och nu ikväll har jag snackat med min kompis Frida, från Venezuela resan.... och hon ska antagligen hänga med!!! :)
Fan vad skoj det kommer bli!
Ser fram emot det mer och mer!

Aja...
Ska snart få hit en kisse till... Den ska bara avmaskas, sen kommer den hit... Hoppas den går ihop med Pysen...!
Men den lille skiten har värsta dubbel moralen... Ibland när hon ser mig så gör hon inget annat än att fräsa.... Men samtidigt så ligger hon i min säng...och klöser mina tår.... de är ju jättespännande....! BAH!

Är jätte trött... Men ska försöka vara uppe länge... så jag kan sova länge imorrn...
meeeh...

Jaja, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback