MEGA framsteg!!!

Wow!
Denna katten gör mig så.... WOW!!!
Igår var en kanon dag med katten... Jag har insett att Skorpan inte alls passar på henne(honom?)... Så för tillfället heter den pysen. Den nös så sött igår...!
Men jag har lite namn åt den, så vi får se vad det blir när jag väl vet om det är en kille eller tjej.

Men igår, så lekte vi jättemycket. Jag låg i sängen och hade ett snöre ner på golvet och hon lekte massor... Och lekte på egen hand på golvet med en ihop skrynklad näsduk (oanvänd!) Den är en verklig hit!
Att se henne leka var som att titta på Americas Funniest Home Videos! Hon var helt galen!

Men det bästa av allt.
Jag somnade väl efter 3 någon gång...
Och vid en tidspunkt kände jag hennes tassar i min rygg och på mitt hår. Sen hoppade hon ner igen, så jag trodde hon bara "råkat" hoppa upp och insåg att "farliga jag" var där och blivit rädd....
Men senare vaknade jag igen och då låg hon i fotänden av sängen och myste... sen gick hon självmant upp och la sig bid min kudde... Och gjorde det lite från och till resten av natten.


...Sen vaknade jag vid 8 av att hon hade vält ner min vas med liljor... mattan var en del blöt, men vasen klarade sig... :)

Sen idag så är hon sitt vanliga jag och fräser när hon ser mig.. men whatever! Vilka framsteg!
Jag är rädd att jag aldrig kommer vilja lämna katten ifrån mig... Men... Nu är det nu.

Nu är min tid slut vid datorn igen....
och jag känner ändå inte för att spilla ut mina känslor här just nu. :(
Det vill säkert ingen annan heller att jag ska, så....


Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback