Jag vill ut i världen. N U ! ! !

Hej hej...
Kommit hem från jobb nu... Fy vilken dag.
Igår var kul som fan... Fick uppleva min första stängning... De skedde en olycka i tunneln (som visserligen inte var kul... dock inte allvarlig)... men om vad det blev att göra på eftermiddagen! Riktigt härligt..!

Men Boddan... jävla hagga. Kan hon inte bara stanna i sitt jävla Spanien. Hon kan förstöra en arbetsdag. Bitch!
Men Kahled var också där. Riktigt trevligt... Speciellt på grund av hans frisyr... Hans flickvän hade använt platt tång på honom ... och håret stod åt alla håll. Sånt charm troll!

Jag skulle ju egentligen varit ledig på måndag.. men jag fick en natt på bron som jag inte kunde tacka nej till... så jag har jobbat från i söndags...  med undantag för i torsdags... och ska jobba fram till lördag morgon... "Weee".

Sandra skulle varit här nu i eftermiddag.. hade gjort äpplekaka och allt... men hon banga...
Jaja, vad är väl en bal på slottet....?
Sen har jag börjat fundera massor på resandet...
Jag vill ju till så många ställen. Helst nu och för alltid typ.
Jag var inne på STA idag och planerade en riktig jorden runt resa som de tipsat om... För när jag nästa höst ska till Fiji, NZ och Australien så ska jag också åka inom Los Angeles...Alla de flygstoppen ligger på ca 15000 i pris. Så sjukt billigt!!!

Den jag planerade idag dock var:
Köpenhamn - Rom - Nairobi - Jakarta - Sydney - Auckland - Fiji - Hawaii - Los Angeles - New York - Köpnhamn.
NICE, eller hur?
För i så fall var tanken att inte åka till Kenya nu i vår utan bara jobba jobba jobba och dra iväg en längre tur nästa höst...
Den biljetten (DE biljetterna) låg på från 25000... Där någon stans iallafall....
Men sen måste jag ha typ minst 100 000 i reskassa också... med tanke på hur länge jag måste vara borta och att allt kostar...
Jag vet ju inte alls hur mycket jag kan få ihop på ett år...
Nu har jag i och för sig inte så stora utgifter... men...

Samtidigt så är jag rädd att det blir för mkt...
Borde nog bara satsa på Fiji, NZ och Australien (+ Los Angeles och New York) till hösten... 
Men om jag ska till Kenya nu i vår... De biljetterna ligger på ca 7500... Så... ja.. jag vet inte. Jag vill iväg iallafall...
Men jag kanske drar ner på det lite... inte är iväg en hel månad, utan drar hem och fortsätter jobba häcken av mig när jag kommer hem...!
...Fram tills det är dags igen...

Men nu i dagarna... när jag orkar, ska jag börja planera min Oceanien resa... Vad jag ska göra, vart jag ska bo, beräkna kostnader osv... och helt enkelt lägga upp en spar plan.
Oavsett så skajag spara undan allt jag kan. Och jag ska leva snålt.

Jag är så NZ sjuk just nu... Tog med massa kataloger hem från STA... och jag vill bara bege mig dit!!!
Och äntligen få träffa Mikey. Det är fan på tiden det också.
Kommer väl vilja bosätta mig där (också) när jag väl kommit dit... Jag skulle inte bli förvånad om man säger så...
Men oooh... Jag vill dit och uppleva Maori kulturen... Fan vad spännande det ska bli!

Mina ögonlock känns som stora sten block... måste vila ögonen en stund nu.
Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback