H**vetes, J*vla, K*k,R*v, F*n, Sk*t...BAAAH!

....Det räknas inte som svordomar... de är censurerade.
...Även om jag inte varit så speciellt förtjust i mitt leende... så har själva tänderna alltid varit en sak att vara stolt över. De har ju alltid varit så friskt och fina.
Tills idag.

Mitt första hål. Eller ja. början till ett hål.... Sak samma, det är lika illa vilket som!!!
Tydligen en jävla massa tandsten också... Jävla kärring begrepp!

Snart kommer väl tandlossning och löständer också... Vänta bara.
Har inget att vara stolt över längre iallafall... :'(
Det är så J A G känner. DEAL with it!  I am!

Och nu har jag så jävla ont i munnen....

Snart jobb. Enda fördelen är att jag är på Norra med Agerich. Ska diskutera tatueringar... och säkert en massa annat skit...!
What ever.


Hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback