Hiya!

Hade ställt klockan på 10:00... Och fy fan vad trött jag var när jag vaknade...
Inatt så sov lill pysen hos mig igen.. Och jag vaknade av ett högt spinnande. Hon låg på min huvud kudde. Jätte mysigt. Men jag gjorde ju misstaget att flytta på handen för nära, så hon gick ut i köket och åt istället. Hmpfr!
Oh well....


Tanken var ju egentligen att jag skulle till HBG imorrn efter jobb eftersom de har en välgörenhetsgala för föräldralösa barn i Kenya... + att jag hade kunnat hämta cyklen...
Men nej... Jag ska ju ha en installatör hem på fredag mellan 8-11... Internet (YAY!!!)
...Så det skiter sig. Men jag ska åka till HBG på lördag och hämta cyklen då. Behöver den för att ta mig till jobb nu när jag börjat med TraffiCare... Så onödigt långt att gå...

Helvetes vecka nästa vecka...
Jobbar alla dagar utom torsdag... Och på tisdag jobbar jag natt mellan 21:00-6:00 på TraffiCare, sen ska jag hem och sova några timmar, sen börjar jag jobba på Bron vid 13:45... *YAWN!*
Ytterst socialt liv....

Och trist som fan att lämna katten på nätterna nu ju... :(   Det är ju den mysigaste stunden med kissen...!
Hade varit kul att veta om det ä en kille eller tjej så jag verkligen kan namnge den. Skorpan fungerar liksom inte....
Så nu är det Pysen som gäller... Hur sött nyser den inte??? :)

Har hämtat migg nya ID kort nu. Helt mongo. Kan man ha plattare hår???
Tja, inte nu längre iallafall eftersom jag har lockigt nu och jag älskar det :D

Måste ta mig till AG's och handla... men palla??
Måste ju ha något att äta idag..... Ska nog göra sån kyckling, bacon röra med färskpasta. Gott gott.

Var inne hos Ticket  idag och kollade priser till Kenya... 7900 för den perioden jag tänkt åka...
Priset 6500 är för internet beställning... Så ja... När jag väl får mitt internet är det väl bara att gå in och leta efter billigaste bästa resa.... !
Det kommer bli härligt att ha biljetterna i handen sen... Som jag längtar tillbaka!!!

Nepp, nu ska jag hem och lämna av lite saker sen bege mig till AG's och handla massa jobbiga saker.
Hej hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback