Fan för att inte ha internet hemma.

Det är inget annat än komplicerat och svårt. Hela tiden.
Och på något sätt lyckas det bli "lätt"??? Jag vet inte. Det gör mig så....frustrerad.

Att vara hemma och vara sjuk gör inte saken bättre. Det ger en alldeles för mycket tid att tänka.

Jaja... Vad är väl en bal på slottet...?

Ska ha ett Disney maraton ikväll, istället för fest....
Ska kurera mig som fan.
På måndag är det intervju. Sen till HBG på kvällen.
På tisdag morgon är det frisören som gäller. HELA förmiddagen. Sen kommer Johanna. Så kör vi och shoppar och lite sånt.

Nu ska jag dra mig hemåt till Skorpan. Framstegen är små, men de finns där. Men jag hoppas på att få hem en katt till...!

Nu är tiden ute för mig här.
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback