En förkyld jävel.

Ja, usch och fy och fan.
Halsen gör så in i helvetes ont och näsan är som Niagara fallen och huvudvärken spränger.
Johanna var allmänt nöjd att det är hon som smittat mig. Vänta bara. Jag ska nog få utnyttja min skadeglädje någonstans också.
Kan inte sjukskriva mig heller. Eftersom de nya kontrakten inte är klara så får jag inte någon ersättning för att vara sjuk. Och det suger. Johanna: "Sucks to be you" ;)
...It does. It really does.

Får böna och be att det blir en lugn natt.. och att en viss person INTE jobbar... :(
Jag ska snart ta mig till Netto och köpa glass. Sen ska jag dega i soffan fram tills jag ska sova igen... Sen hoppas jag väl på att kunna vakna och faktiskt ta mig till jobb... *sigh*   Oh the paaaain!

Another date med Johanna på fredag. Vi ska upp till mamma och hämta TV:n (YEESSS!!!) och allmänt bara umgås. Trevligt som fan.

Har ringt TraffiCare idag *gah*. Och jag har en INTERVJU på måndag.
Okej... Jag ser väl lite på detta som Joey ser på det faktum att han måste provspela för att vara Dr. Drake Ramorays tvillingbror i Days of our lives.
...Jag har jobbat där. Jag kan det.

Meeeeen visst! Bring it.

Disken bara staplar sig mer och mer där hemma... suck. Ibland hade det varit så trevligt med en diskmaskin.
Och sen måste jag palla göra någon mat. För glass räknas väl inte?
...Om man skulle bli färdig att göra de där jävla pannkakorna?
Jaja, jag får väl se.  Men just nu vill jag bara hem och dega i soffan. Sååååå....
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback