Död...

Hejsan....
Jag känner mig helt död.
14 pass på 13 dagar... idag är första lediga dagen.... eller ja... jag gick av vid 6:30 i morse... Fy fan vilken natt...
Jag har haft utbildning tisdag-torsdag natt... sen tyckte de att jag var klar... och skulle gå med i arbetslaget för X2000...
En ordinarie natt på X2000 har 3 personer...med mig var vi 4... och FY fuckin' fan vad jag var slut i morse... De i Helsingborg har INGENTING att klaga på... har jag märkt...!
Och detta var ändå någelunda milt eftersom vi var en mer...

Men laget sen....*suck* -whatever1- var helt ok. Och -whatever2- var social.. Men -whatever3- var allmänt asocial... mot mig hela tiden. Det var trist. Plus att under utbildningen fick vi ju höra att de hade en policy på Trafficare att BARA prata svenska. Det är i största delen folk från Iran tror jag...
Men iallafall... -whatever2- och -whatever3- är från Thailand och pratade massa Thai hela natten... även när jag satt vi bordet...
Och deras svenska var allmänt kass... så om (i huvudsak -whatever3-) sa något,  och jag frågade va, för jag inte förstod hennes svenska, så blev hon sur...
Det var inte speciellt bra. Kände mig allmänt i vägen och utanför.

Och inte nog med det så har jag reagerat mot något, för mina händer och armar är fulla med små röda prickar... eksem av något slag... och det kliar konstant... kunde inte ha TraffiCares kläder eftersom de inte är tvättade än... så jag får ha mina egna tröjor...

Enda fördelen med att gå i lag var att man slapp hon som utbildade....
IQ = 0. "Ja, det är ju bra att era tröjor är märkta med era namn, för om ni skulle glömma ert namn så kan ni bara titta på tröjan och där står det ju". Dett tyckte hon var as kul och drog det skämtet varje kväll...
Sedan tjatade hon om A L L T ! ! !
Upprepade saker om och om igen...!
Och klagade på minsta lilla smutsfläck man missat... och höll på att upprepa självklara daker hela tiden...

Jag är så trött i huvet och i kroppen och jag har njutit av dagens ledighet.
Jag fick hit Sienna igår.. Mysig lite katt flicka. Så imponerad av hur lugn hon är...
Men det faktum att lilla Ronja börjat bli sjuk och Sienna också var sjuk (förkylda) så blev det lite överväldigande.. Plus att knasbollen fortfarande är asocial och inte går ihop med nån.. och Sienna och Ronja ville inte heller vara sams... trots att de är syskon...
Så Malin var och hämtade SIenna idag igen.. Och jag har myst med Ronja hela dagen....!
Hon är en så otroligt mysig katt... hur jag ska kunna lämna henna ifrån mig vet jag inte....! :(
Men men, för tillfället är hon min! :)

Har legat i soffan halva dagen och kollat på TV med henne spinnandes på magen. Kan inte bli bättre...

Men jag överväger seriöst på att leta efter ett annat jobb... För det slitgörat som är på TraffiCare... och det är sämre lön än på bron... Ja... jag kan nog hitta något annat... Ärligt talat jobbar jag hellre på Mc Donalds eller nått...
Får väl se vad som finns...!

Imorrn är det handling som gäller och fika med Roy på eftermiddan... Ska bli trevligt...
Sen är det jobb måndag-onsdag... och på torsdag ska jag se Ratatouille med Nordström! Den verkar så jävla bra! :P~
Sen jobb lördag-söndag...
Men det är iallafall på bron i nösta vecka. Fan vad jag uppskattar det jobbet mer nu när jag börjat på TraffiCare!
Jösses...

Nu ska jag se en film.

Chaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback