Changes.

Hej hej...
Fy fan att gå upp vid 4:45 idag...
Lill pysen sov inte hos mig i natt :(  Men hon hade lagt sig under sängen ihop kurad i min halsduk... Sött värre.

Har bytt bort mitt pass imorrn, så jag är ledig hela dagen...! Ska träffa Elin på eftermiddagen och sen på kvällen ska vi till Club Havanna, en Salsa/latino klubb. Det ska bli så jäkla kul!!! Kommer ta mig rätt tillbaka till Venezuela :)

Har bokat en tid hos STA i Lund till nästa vecka. Ska planera resan till Kenya och kanske komma fram till ett och ett annat...

...Att jobba F pass är förvånansvärt utmattande...Jag vill inget heller än å lägga mig och sova... Men det är på tok för tidigt...
Även om jag själv lyckades installera mitt Internet (klapp på axeln), så är det nått som är fel... Snackade med supporten igår under tiden och han konstaterade också att det var nått fel, så den installatörs nissen som kommer imorrn får kolla på det...

Bara han inte kommer vid 8.... hellre vid 10:30 tiden... :)
Jaja, jag får vakna av ringklockan.... Tänker inte ställa någonm klocka...!

...Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa.
Ha de gött!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback