Stor fet suck. [update]

Jaja... Hejsan.
Tele2 suger. Inget internet. Fujitsu Siemens suger. Inget fungerande nätverkskort. F A N ! ! !
Måste skicka hela datorn på lagning i Västerås. KUL!
Ett liv utan dator.... Går det?

Och den lilla kattafan. Älskar Ronja...men jösses... Hon är galen på nätterna...
Hon körde in sin tass i mitt öga... och nu svider det en massa. Lagom tid och sånt med.
Ska ju till läkaren på onsdag... och måste hel frisk förklaras för att kunna få jobbet på DSB. Ögonen är ett viktigt moment... B A H ! ! !   Jaja...

Om hon inte lugnar ner sig så får jag stänga in henne i köket på nätterna... För hon river sönder mig...

Sen tror jag inte det kommer fungera med henne och den andra. Visst jagar de varandra och verkar ha kul, men de håller på att slå på varandra så fort de har chansen, och fräser och är allmänt jobbiga.
Oh well....


Är på jobb nu... måste ju utnyttja internet här... Eftersom I N G E N T I N G fungerar hemma...
Och jag har räkningar att betala... men kan inte det nu eftersom internet och dator suger.
*suck*

Kunde jag inte bara fått stanna i sängen idag... Känns som om det är en sådan dag....!
Hoppas att jag får jobba med Christine iallafall.. men SÅ bra kan det väl inte bli.... ?
Får väl se.





Tssssss..... Som om!
Denna dagen ett liv. eller vad fan var det farbror Melker sa. Detta är ett helvete.
Denna dagen är en sådan som jag fasar mest... och nu... ja...
FAN FAN FAN.
Måtte jag orka....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback