Killer insomnia.

Först en hemsk natt på TraffiCare...
Hemma vid 6 tiden.. rätt i säng och sova... Tänkte skippa sätta klockan och sova ut... Smart plan!
Vaknade vid 14:45 ungefär... Hade ett missat samtal från Håkan... som hade lämnat ett meddelande... Där han säger att jag skulle börjat mitt E pass kl 13:45...
AAAH! Fan fan fan fan!
Ringer i panik och ber om ursäkt.. Men han har redan hittat en ersättare...
Plus att han har den coolaste attityden någonsin... Det enda han sa var i princip "Härligt att se att du också kan glömma ibland. Du är mänsklig du också!" 
Fan vad jag kommer sakna bron!! Kommer ju kanske ta ett pass då och då.. men jag hade så gärna jobbat fast där...!

Har fått hem Zac idag... och jag är så kär!!! Han är sååååå underbar! Spinner konstant och ska gosa hela hela tiden.
Får väl se hur detta slutar... Om jag kommer kunna lämna honom och Ronja ifrån mig...
Malin har redan erbjudit sig att vara katt vakt... + en annan från Rädda Katten... och Elin :P~
Kan det fresta mer? 
Zac är också väldigt lik Snäckis i täckningen... och det gillar jag... han är så fin!!

Men jösses vad han och Ronja håller på... Jag håller på att bli galen.. De är ju syskon, men har inte setts på länge... och de vet inte riktigt hur de ska vara mot varandra...
Elvis är lika asocial som innan... får väl se om det händer nått där....

I morgon blir det att ta det lugnt... Sen är det 5 nätter på bron som väntar...!

Sen är det Salsa night igen den 17e med Elin och Karin! Ska bli kul!


Bah!!! Klockan är 2:58 och jag kan inte sova... är inte ens lite trött...
Sitter och ser på CSI Miami.. Till och med ett avsnitt som jag inte sett innan!

Har blivit totalt såld på One tree hill...! ÄLSKAR den serien... och Chad Michael Murray är ju aldrig fel :P~
Även Gilmore Girls... Så är det att jobba natt... När man vaknar och slår på TVn så går massa sånna bra serier :)

Jaja... Ska återgå till TVn.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback