Killer Insomnia... still...

...Nytt anfall av smärtor i onsdags när jag var hemma hos Elin... riktigt illa...  :(
Och jag har fortfarande problem att sova... Igår vaknade jag vid 3... kunde inte somna om... Utbildningen på DSB började kl 9.. så efter den dagen - allmänt seg...
Och idag var det lika illa.. vaknade vid 2 i morse.. och kunde inte somna om... Började utbildningen vid 8... och kom nyss hem... Fy...

Samma problem igen att jag kommer vara så slutkörd vid 19.30 tiden och somna då.. och sen lika dant i natt igen...  Men men....
Har därför också tagit bort mitt natt pass på bron imorrn... ( F - A - N ! ! ! )
Men jag måste försöka vila ut i helgen.. för det följer två veckor till med utbildning...!
Nästa helg blir det Johanna... och helgen efter det jobbar jag två pass...

Jag hoppas innerligt att jag jobbar julen antingen på DSB eller på bron... Vill inte sitta hemma i jul... vill inte fira jul!
Bah!

Jaja... nu ska jag (kanske orka) bege mig till Jysk och köpa en ny bädd madrass...
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anna

älskling, jag börjar tröttna på att läsa samma inlägg hela tiden. UPDATE! snälla? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback