Killer Insomnia... Again.

De senaste veckorna har mitt sovmönster förändrats drastiskt...
Jag har sovit så sjukt mycket! Har jobbat mycket natt pass... Så jag har lagt mig vid 8 på morgonen, sovit till 15 (vaknat av klockan!!) sen varit uppe til 17... lagt mig igen och sovit till 19:30... vaknat av klockan igen...Fortfarande skit trött... Pisse jobbigt!

Sen igår natt så la jag mig vid 1 tiden... sen vaknade jag vid 4:30 och kunde inte somna om... Så vid 5 gav jag upp... Och igår på kvällen så orkade jag inte vara vaken längre än til 19:00...sen gick jag och la mig...
Var på BK med Agerich och Haylee hela eftermiddagen så det blev inget sovande då....
Och nu sitter jag här igen...Vart vaken sedan 3:45... Men vid 5 pallade jag inte ligga och stirra i taket längre.. så jag gick upp...

Får försöka sova i eftermiddag så jag inte lägger mig så tidigt... Får nog leta efter nått kost tillskott... typ järn eller nått... NÅTT som får mig piggare...

När jag vaknade vid 3:45 så vaknade jag av en brännande smärta i hela överkroppen.. det var hemskt.. Kunde inte röra mig utan att smärtan blev mer intensiv... Lugnade sig ett tag, sen kom det tillbaka... och försvann efter en stund igen... Inget kul...

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra... Får vänta till 7, sen sticker jag till Coop och köper ingredienser till Minestrone soppa...
Sen ska jag till TraffiCare och lämna nyckel.. sen ska jag till netto och köpa juice... En morot/apelsin juice... fan vad god den är...!

Sen har jag lite samtal att ringa... bland annat min bekräftelse hos NIX.. Fy fan vad jag är trött på försäljarna... De har ringt dagligen i typ 2 veckor nu... 2-3 gånger...olika försäljare...*sigh*.

Jag har precis varit på en hälsoundersökning och det konstaterades att allt var bra... men det känns inte så just nu... med smärtan som kom nu i morse... och mitt illamående större delen av dagen igår... *sigh*

Jaja... nu ska jag se på en film eller nått... i brist på annat...


hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sover iaf :/

Postat av: Jessika

Tack, det var väldigt snällt sagt!

2007-11-20 @ 15:10:56
URL: http://jessikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback