Hola, como están?

Har på mig min nya jacka. Den Billabong du vet. Den som kostade 1800...som jag betalade 900 för...! :D
Den är så jävla fin.

Men, nu ska jag snart hem och tömma datorn, sen ta med den till Net on net lager butik på onsdag eftermiddag.
Fort ska det fanimej gå. Jag har bara haft skrot burken i 4 månader. Det är dåligt.
Fujitsu Siemens är dåligt!
Hoppas fan att de gör något åt den jävla fläkten också.

Har varit och köpt mig en el tandborste nu. Ska hem och ladda den... "weee".

Ska jobba natt imorrn på TraffiCare.
Sen är det hälso kontroll på onsdag. Hoppas allt går bra så att jag kan börja hos DSB. F A N vad bra det hade varit. Me want!

Katterna där hemmagör mig galen men jag gillar dem ändå.
Har kommit fram tillatt jag tror att den asociale är en hane....Så Roy tycker den ska heta Elvis...och omdet sen skulle visa sig vara en hona, så ska den heta Priscilla... Right...Jag kallar till och med fjanten för Elvis nu.
Han ser lite ut som en Elvis...Eller en Lukas. Det gillar jag också. Så får det väl bli Lucy om den är en hona... muhu.

Nu ska jag hem.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback