Gå upp??? No freaking way!

Tja, natten den var väl... OK... Jag jobbade med två Chilenare så jag fick snackat lite spanska.
Men BAH! Jag blir så förbannad...
Det första jag skulle göra, var att ta ett pågatåg själv...
"Det står två X11:or på spår 9. Båda ska städas... Du ska börja med den ena, den som är längs mot centralen"... ok visst!
Sen skulle en kollega visa mig vart uttaget till dammsugaren var...
Först ville han gå upp i det första tåget, men jag sa det att de hade sagt att jag skulle ta nästa tåg först... Så det gjorde jag... När det avr klart fortsatte jag med nästa... Sen kom de två som skulle ta över...
Så frågade de om jag hade tagit det tåget längst bort. Ja, sa jag, det som står framför detta...
"NEEEJ! Men det står ju ett till framför det ju, det var ju DET du skulle ta!!!" Så springer de mot de tåget och ropar på radion, som alla på TraffiCare kan höra... "Kan ni vänta köra ut pågatåget på spår 9, HON har inte städat det"...

KÄRRING HELVETE!!!! Säger man TVÅ tåg så är det det... Skyll fan inte på mig... B A H ! ! !
...Jaja...


Var hemma kl 5:40 i morse... la mig direkt... Skulle ju upp igen kl 8 , för att vara på Previa kl 9:15...
...Och det gick bra... Jag har perfekt syn, perfekt hörsel och allt..
Men läkaren tyckte jag skulle gå upp 8 kilo... JUST DET!
Never gonna happen....!
...Jösses!

Jaja... Malin har varit här idag..  Trevligt! OCH jag ska få hit Zack på fredag... en bror till Ronja... UR söt... Kanske kan få pli på Elvis/Lukas/Pricilla/Lucy....

Jaja.. nu ska jag se på TV. Hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback