Uppdatering!

Kommentar till kommentar:
Hehe, jadu Anna... Du ska nok få se dem alright :) Trivs i dem som fan. Och nu när lönen har kommit så är det inte så farligt med 999:- längre ;)




Hej hej,
Tja... Jag börjar jobba om ca 10 minuter så det blir en snabb uppdatering.

x Jag blev väldigt nedtryckt av en ytterst otrevlig kund häromdagen. Jävla idiot!
x Jag jobbade natt med Annika A igår och vi hade skit kul. Dessutom fick man ju storhelgstillägg. NAJS!
x Jag har fått min nya telefon och jag gillar den skarpt. Nu är det bara det där med att skaffa sig förstånd till funktionerna. (Haha)
x Jag har fått veta att jag ska börja med statist "jobbet" redan tisdag kväll... så det blir inte mycket sömn den dagen.
x Har nya planer om i höst (tar det en annan gång). Och mer planer till nästa höst! :)  (Planer förblir planer och de kan man aldrig få för mycket av).
x Fixat så Evelyn ska till Glasskolan imorgon. Önskar jag kunde åkt med. *Sakna som fan!!!*
x Börjar snart så jag måste gå!

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå, jag är OTÅLIG! kan du stava till det? :P

2007-05-27 @ 22:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback