Låååång dag.

Kommentar till kommentar:
Haha! Har saknat dig också Anna ;)




Hej hej,
Idag jobbade jag mellan 9:30-20:00...
I mina papper stod det D-pass...  Som då är detta pass mellan 9:30-20:00... med bestämda tider när man ska "flyga" och sitta i bås.
Men när jag kommer till jobb så var jag satt på X-pass.... (Extra pass) Som då innebär att man "flyger" hela dagen istället... "yaay"....
Nog för att det är skitkul när det är mycket att göra... men nu på slutet när det knappt var några bilar och man bara stod och glodde.... Näh. Min rygg klagade som fan på det också. AJ!

Halva dagen har varit ösregn och halva strålande solsken.
När regnet öste så insåg jag att mina skor inte direkt blev torrare...så jag bytte till stövlar.. som tillhör jobbet... storlek 42... och vägde typ 1kg styck!!! Vaddå klumpiga obekväma skor?? Dessutom var de så otroligt platta. AJ fötter!!
Sen fick jag låna ett par sneakers av Billie. Torra sådana. Och sen kom solen :)

Nu njuter jag bara av att vara hemma igen... Ska slappa resten av kvällen...
Sätta igång en film kanske så man bli ännu mera trött och somnar ännu snabbare sen? jaajaja! :)

Och det ska jag också göra. NU!
Hejdå!



Bamse och jag

...Bamse och jag...



Kommentarer
Postat av: Anna

Bamse <3

2007-05-20 @ 09:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback