Kungligt värre.

Hej hej.

Kan ju börja berätta att det var kungligt besök på bron i förrgår. Jaddå. Den 11 maj körde Knugen och hans familj över bron. Det var ett jäkla stå-hej över det hela. De hade en mega polis eskort hela vägen till Malmö... Fick köra gratis i en Bro Bizz bana.

Jag vet att jag såg Viktorias kläder iallafall... jag såg sen på TV vad hon hade på sig... Men annars så satt de allihopa och stirrade rakt fram... Lite tradigt faktiskt...! Kunde ju visat nått intresse för oss på bron, eftersom det var "en sån stor grej" med att de skulle komma.
Men men...
Sen såg man kungligheter åka över bron lite då och då resten av dagen...in mot den kungliga middags saken i Malmö...
De andra var lite mer sociala och en vinkade till och med. Trevlig nisse.

Börjar bli en work-o-holic... jobbar som bara den. Men det är skönt ändå... Visst! Hade de gett lite mer variation i passen så hade jag ju inte klagat... Att ha eftermiddagspass 4 dagar i rad är lite tjatigt...
Ledig idag och imorrn... Sen börjar jag jobba igen på tisdag... ledig torsdag sen jobbar jag veckan ut...
Blir en trevligare lön i juni än vad det kommer bli nu i maj, eftersom jag bara jobbade 4 pass i april.. Oh well...!
Får fortsätta leva snålt helt enkelt...! :P

What else....?
Vädret suger. Idag har det varit "okej" dock... men vart tog sommaren vägen?

Idag köpte jag mig 4 nya filmer (rea) Shooting Dogs (väldigt bra. Handlar on massmorden i Rwanda), Flight 93 (också mkt bra. Handlingen talar för sig själv), Flicka med pärlörhänge (har inte sett ännu... men den är säkert bra) och även Mannen som kunde tala med hästar. (Bara för att den ÄR så bra!).

Börjar komma in i en sån period igen... "Vad fan ska jag göra med mitt liv???".....
Ja visst... Jag vet att jag vill bo i ett land där det är varmt året runt... Jag vet att jag vill bo på landet och ha en ranch med massa hästar, hundar och katter....
Men hur kommer jag dit då... Och vad ska jag göra om dagarna... Måste ju ha något att leva av... tydligen... :P
Och för att faktiskt kunna köpa stället i fråga...  Suck...  Att det ska vara så svårt.... :(
Jaja, jag vet iallafall vad jag vill, och vart jag ska sikta på. Frågan är bara vad f*n jag ska göra under tiden... och vad jag ska ägna mitt liv åt....
BAH! Det är fan inga små frågor man söker svar på.... "Vem drack upp mjölken?"...

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Äntligen lite aktivitet här! :) tråkigt att läsa samma inlägg om och om igen, jag lovar. :D

2007-05-14 @ 18:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback