Funderingar...

Hejhej,
Hur står det till ?

Här?  Jag vet inte... går upp och ner...
Idag har jag dock haft en trevlig dag med Johanna. Vi åkte till Mobilia för att bl.a. leta byxor till mig...
Och på JC fick jag hjälp att hitta mig ett par byxor som jag gillade starkt. Men jag gillade definitivt inte prislappen.

999:-

....Hmmm... Ja, jag har aldrig betalat så mycket för ett par jeans tidigare... men någon gång måste väl bli den första. Avklarat!
Och jag trivs i dem... så det blir säkert skit bra!

Mina funderingar till nu i höst börjar gå åt Nya Zeeland... Mycket för att det är ungefär ett lika stort dröm resemål för mig som L.A var. Och jag kommer nock få ihop pengar till att klara det nu i höst.
Funderar på att ta en sån bussresa "Kiwi experience"... Ska ta och kolla in i det mer framöver... Men den har jag kollat förr också.
Och då kan jag dessutom äntligen få träffat Mikey. Har ju snackat om det sedan... ja? Ettan? Tvåan? på gymnasiet? Vore kul!
Men framför allt!! Att besöka inspelningsställena till Lord of the rings.

Är ju inte helt fel att komma iväg till NZ nu i vinter... När det är sommar där. Lovely!
Och sen tillbaka hit....fortsätta jobba... tjäna mer pengar...och sen en dag kanske göra något vettigt med mitt liv...
Har funderingar på att läsa Männskiga rättigheter.... Bara som ensamstående kurs.  Bara för att det är så jäkla intressant!!!
Jaja, funderingar, funderingar... Får väl se vad som blir av allt...!

BAH!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jotack, det står bra till. Men jag vill se dina jättedyra byxor för att avgöra om de är värda en halv förmögenhet ;)

2007-05-24 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback