Cómo estás ?

Hej hej,
Dags att skriva av mig lite till...!
Är ledig idag. Och en del uttråkad för tillfället... Elin svarar inte i telefon... kan hända hon är på lajv.... och Johanna jobbar nog...
Ska jobba igen i morgon, och resten av helgen...
Men snart bär det av till Oslo igen :)  Hade ju så gärna velat vara där idag! Fira syttende mai... Ack nej.

Är lite ledsen för en av Oles ungar drog sönder mitt armband som jag fick av Cassandra för länge sedan... Väldigt enkelt sådant, sure... men stort affektionsvärde.... :'(   Bah!

SÅ irriterande!!!
Nu förde jag nyss över mina pengar från mitt norska konto till mitt svenska... och idag loggade jag in på mitt norska igen... av någon anledning... Och där var yttligare 4500 kronor!!! Det är översatt från Temp team....som jag inte har jobbat hos på en god stund!
Så med största antagande så är inte pengarna mina att behålla... Och jag måste vänta ända till måndag för att veta. Så jävla irriterande!! Kunde ju beställt min nya mobil idag om det var så att de är mina... BAAAH!
Please, please - BE MINE!!! :)
De är ytterst välkomna! :P~

Aja... Idag gav jag mig in i en väskaffär för att skaffa mig en liten och lätt väska att ha standard grejor i (mobil, plånbok, kamera....)... Men sedan insåg jag att något sånt finns inte... Allt ska ha så mycket bling bling och skit på sig nu för tiden... och se allmänt fult ut.
Men sen såg jag en magväska och kom på att det var "jätte poppis" i Venezuela när jag var där... Och faktiskt praktiskt!  Så jag köpte mig en svart sådan =)
Men nej, jag har den inte runt magen, som MAGväskan kanske egentligen är till för... Nej nej... jag har den som en axelväska!  Skitnöjd.

Sedan hittade jag Beyond Borders på DVD, två för 99. Så jag köpte den och Gilbert Grape.
Beyond Borders är nog den mest gripande, otroliga, hemska, fantastiskt gjorda film jag sett. Och jag har ändå sett en hel del filmer i mitt liv!
STOR STOR STOR rekommendation!

Jag fick min alla hjärtans dag present av Elizabeth W igår! :) Det var mer kylskåpspoesi, med tema kärlek! :)
Så gulligt!

Jag ska nog försöka leta upp ett sådant "patch" som jag köpte i LA förra sommaren... Jag vet att jag ska ha det någonstans... i någon av alla mina 6½ lådor...
"weeeiii"

Ha de gott så länge...

Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback