Borta.

Hej hej...
Det finns många olika anledningar till att jag inte skrivit här på länge...  Let's just leave it at that.


Den 4/5 försvann två ur mitt liv... Två som hade stor betydelse för mig.
Min älskade hund Bamse. Världens bästa hund. Och det är precis lika svårt för mig att förlora honom som för någon annan... Han var min hund också.
Saknar dig. Älskar dig.

Samma dag gick Jan Andersen bort... Livet kommer aldrig bli detsamma utan honom.
Att bo tillsammans med hans familj sätter spår i hjärtat. Jag känner mig som en i familjen. Så det känns som att förlora en pappa.
Allt känns så konstigt. Det är inte verkligt.

Rest in Peace. Both of you.


Ett stort tack till Johan som har hjälpt mig i allt detta...! Vet inte hur jag hade klarat mig utan dig. Tack!



Annat nytt?
Jobbet på Öresundsbron är helt underbart. Jag trivs som fisken i vattnet! Yah!
Härliga arbetskamrater och massa jobbande. Blivande arbetsnarkoman...Japp Japp!

Om folk nu börjar följa den norska Krim serien Kodenavn: Hunter (bara Hunter på svensk, tror jag)...
Som går 21:05 på SVT1 på tisdagar....
Detta är då säsong 1 som går nu...

Nu ska de börja spela in säsong 2 i Oslo... Johan kommer ha en roll som polis (alltså stor roll...!)
Och jag har nu fått en statistroll, under ett bombhot på Stortinget. Visserligen kommer det vara 800 andra... men Johan ska ju snacka in sig lite så man kommer lite längre fram och faktiskt syns.. :P  *kändis kåt*.
Så nu kan jag stryka det från "saker att göra innan jag dör" - lista.
''Weeee''!
Så i slutet på maj åker jag upp till Oslo igen och har 3 dagar med inspelning. Asballt!

Nu ska jag få mig lite sömn...
Så ha det bra. och vi hörs. Kanske inte lika ofta som innan, men ja, nått i den stilen.
Ha de!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback