Viasat +

Ja, nu sitter jag på jobb igen, lika mycket för tidig som vanligt... I Venezuela levde jag ett mañana, mañana liv, och det lever väl inte kvar så mycket som jag trodde... Det är nog bara till min fördel ändå eftersom i detta landet är det ju faktiskt problem om man kommer försent :P~

Igår fick jag in 8 salg, och det är jag helt klart nöjd med. om det bara kan fortsätta så nu i 2 månader till *suck*.
Det ska bli riktigt skoj att börja jobba på bron i sommar, jag ser verkligen fram emot det! :)

Vad annars idag? Ja, Elin joinar mig i att vara 21 år idag *Grattis*!!
Haha, ja, nu har jag också avverkat att ringa och gratta. Insåg att det var nu jag skulle göra det :P
Nu ska jag logga in mig, för vi börjar dessvärre jobba om 2 minuter...
Men ha det bra liksom!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback