The real world.

Ja då va var man tillbaka i den...

Nu i helgen var jag hos mamma i Helsingborg...
På torsdagkvällen vid ca 00:30 var jag på väg att lägga mig men fick veta att Linnea och några andra var på Tivoli och Linnea skulle dra till Schweiz dagen efter...Så ja, det var bara att överväga saken och klä på sig och dra ner...
Väl nere i stan hittade jag dem på PL13.. Fan vad kul det var att se Linnea igen, det var liksom evigheternas evighet.
Sen fick jag träffat Kayzzzzaaaa igen också och lite annat gulligt folk.

På lördag kvällen var jag och Anna ute på Tivoli... en hel del annat folk bangade ju...  :/
Undrar vad den vakten på tivoli hade tagit... Det var 20 års gräns på lördagen...och ja, som ni vet är jag numera 21 *suck*...Men jag lämnade ju fram lägget och han tittade lite på det sen tittade han upp och sa "Ja, nä, tyvärr du är ju då bara 19...."
-"Eh, nä du, jag är liksom 21!"
...."Ohja...ojsan, kom in"..    HÖG!? Eller vaddå?

Aja, Det var relativt trevligt ändå... Fick träffat Linda igen...
Stack dock hem vid 2:40 tiden...

Och ja, igår var det första dagen tillbaka på jobb...
De erbjöd mig att jobba på Viasat i ca 2 veckor och att jag sedan skulle få gå över till besdrift...
Men med tanke på att jag ska flytta till Malmö i början på juni så sa jag att det nog är smartast om jag är kvar på Viasat +, Så varken dem eller jag tappar pengar...

Och förvånansvärt nog fick jag in 5 salg igår... 1 hade jag väl räknat med... men dagen slutade på 5! :)
Får hoppas att det går bättre och bättre nu bara...
Känns som om jag är den enda som faktiskt är kvar på Viasat...Och ja, sedan jag började där, så ÄR det också så...

Ska fixa min mat nu, men ha det så bra...
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback