¡No quiero regresar!

(=Jag vill inte aka hem...)
Bah! Ja, nu sitter man och vantar pa att tiden ska ga tills det hemska tillfallet kommer da jag satter mig pa planer mot Caracas...
Imorgon blir det val varre, for da ar det tillbaka mot kylan igen...
Eller ja... varst ar det nog har... For jag maste saga hejda till alla mina vanner... :´(
Jag har redan varit pa Don Bosco och sagt hejda till Kennia... :(  USCH!

Omar, Leo och María kommer att folja med mig till flygplatsen... Usch, det ska bli hemskt att aka ifran dem...

Igar spenderade jag hela dagen med Omar... Jag var med honom och hans familj pa ett slags Resort... Pa vag mot Jají... Det var valdigt fint och mysigt stalle... om man bortser fran ombyggningen...
Vi hade kul iallafall, men dagen gick alldeles for fort... :(
Efterat foljde jag med honom hem och vi sag pa min film fram Kenya, lyssnade pa musik och kollade pa foton...
Hans familj ar sa jakla sota ocksa...  Jag kommer sakna dem jatte mycket ocksa.
Jag fick 24 pasar med platanitos av Omars morbror... :P  MUMS eller vadda?!

Att komma hem efter det vid 22:00 tiden  och vara tvungen att packa.. ? Ja det sog ju fett!
Allmant hatar jag att packa, men nu var det att packa for att atervanda... Det ar alltid varre...

Nu ska jag inte sitta har och klaga mer... Ska ga till Panaderian och kopa lite choklad att ta med mig hem...
Sen ska jag packa klart det sista... BAH!
Jag hoppas Brendan kan kora mig till Flygplatsen... Lite smidigare an taxi... Med tanke pa hur mycket jag har att bara :P

Anyway. Vi ses dar hemma dara!
Ha det sa lange!


Besos!

[Mérida Preciosa]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback