Landet jag ska bo i...

Ja, vad ska man säga.
ör dem som inte redan vet så är ju närmsta planen på att flytta till Venezuela i september... Efter allt jobbande och sådant... Då bär det av till Mérida igen!  :)
Det är något att se fram emot!

Däremot så fick jag idag läsa händelsen om Sara och Sara, vännerna som fortfarande är kvar i Mérida...
Sara och Sara blev rånade under pistolhot mitt på dagen i (en visserligen öde) gata i stan.
Klicka på länken nedan om du vill läsa vad som hände:

Klicka här för att komma till Saras blogg

Och där ska jag bo, ja...!  Men men, man kan inte tänka så... Sådant händer, dessvärre världen över... Mer eller mindre på vissa platser, men våld kan man inte komma ifrån någon stans. Och man kan inte grunda ett liv på att vara rädd... Så är det bara...!

Nu börjar jag snart jobba igen... Tankarna flyger visserligen åt alla håll, utom dit de ska. Kul!
Men ja...
Jag hoppas nu på att få ner mina saker till Malmö i nästa vecka. Det vore bra. Och sen kan jag därefter bestämma ett datum då jag drar mig neråt.
Men det blir nog om ca en månad. Om inte förr. Jag längtar så otroligt mycket efter att börja jobba på bron!!
Då kan man ha kul i vardagen, på jobb! Tänk det, du! Det är ovanligt!
Det var jäkligt bra att Håkan hade jobb till mig tidigare...
Jag pallar inte mer Viasat nu asså... Det går ju åt helvete här också...  Fan!

Nästa vecka är det bara måndag, tisdag och halva onsdag, sen är det påskferie! Yahoo! Och ledigt till måndagen veckan efter. Gott som fan.
Nu i helgen ska jag packa lägenheten. Ska jag ner och se vad jag har för skit i källaren bland annat...
Sen ska jag sortera kläder, vad som ska till Malmö och Venezuela, och resten ska jag packa ner i lådor, om inte du vill ha det mamma? Säg bara till då! :)
Måste skaffa en ny resväska till nästa resa....! Men det blir ett senare projekt..
Nu är det jobb.

Chao!

Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback