La cascada en Tabay

¡Hola!

Jo, idag vaknade vi tidigt och flummade runder for att hitta nagot att gora...
Till sist blev det en utflykt till Tabay (ca 30 min. med buss fran Mérida).  Dar tog vi oss sen till ett vattenfall och la oss pa en stor sten och bara chillade.... Det var riktigt fint.... forutom att jag min smartskalle har nu brant ryggen... Tankte inte pa att  det bara at SPF 2 jag har... och min rygg ar ett omrade som inte har fatt sa mkt sol innan...
Men men sant hander aven den basta.

Ja... som sagt sa chillade vi dar halva dan... Sen nar vi skulle tillbaka sa kom aldrig snubben och hamtade oss...
Sa vi borjade ga... Och hittade en taxi en bit langre ner... sa da tog vi den ;P  Smidigt!

Annars ja ? Ikvall blir det fest som fan assa... Supa sig under bordet, hej och ha...! Gott som fan! :D
Igarkvall sa var jag, Frida, Regina, Sara och Karen pa en restaurang (namn) och skulle ha av den omtalade varma chokladen... Men det var redan sa varmt sa det blev en milkshake for mig istallet...Den var god... men halva glaset vara bara gradde... kunde varit choklad shake i hela glaset istallet...
Sen tog vi oss en liten nacho och guacamole tallrik ocksa...

Jag och Frida var inte sugna pa att dra hem...sa vi hoppade in pa El hoyo del Queque... Det var trevligt!
Borjade snacka med ett gang killar som var valdigt trevliga.... Har inget minne av namnen... Men det blir skit bra :P
De var trevliga iallafall... och att kunna halla samtal pa spanska numera kanns finfint!

Efter en halv Smirlof Ice sa brandes  ansiktet  sonder.... Men det var trevligt anda... Far jag bara i mig tillrackligt med alkohol sa forsvinner den kanslan relativt snabbt :P

Nar jag kommer hem igen sa ska jag ta mig ner till Helsingborg snarast mojligt och ta en helg pa Tivoli och Salsoteca! :P~ 

Jag har nu bestamt att dra till stranden redan pa tisdag... Vill verkligen inte lamna Mérida... men sant ar livet...
I'll be back :D

Nu ska jag tillbaka till Posadan... Det  ar snart mat... sen ar det dags att kopa dricka och grejor :P~  
Men ha det fest!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback