Helg igen. *härligt*

Hallåja...
Då var det   Ä N T L I G E N   fredag igen... Visserligen är jag inte hemma från jobb än, men jag får hoppas att dagen är som att dra av ett plåster, snabb och smärtfri...
Jag har beslutat att jag inte ska vara med på Superlördag imorrn... Även om extra aktiviteterna är trevliga, så PALLAR jag inte sticka till jobb på en lördag... Speciellt eftersom det bara är provision och jag har inte sålt så bra på det senaste.
Igår fick jag ihope det till 5 iallafall.... "yaaay me"

Fick pratat lite med Frida och Annika. Frida är nu tillbaka i Mérida...men åker till Sverige på måndag... och Annika kom tillbaka i tisdags... Det var jäkligt kul att snacka med dem igen... Det hemska är att det känns som om det var evigheter sedan!!! Men det är väl egentligen bara 2½ vecka... 

Det kommer bli en bra sommar iallafall! :)

Fy vad det var jobbigt att vakna i morse... Gick och la mig vid strax före 22...och slocknade direkt... jösses vad trött jag var... Och ändå är jag lika trött nu... Känns som om jag inte fått sova!  Bah!

Nä, nu ska jag avverka denna dagen så jag kan komma hem och slappa sen.
Ha det bra och sånt!
Hej hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback