Fredag. Äntligen!

Hej hej.
Så underbart härligt! Slut på denna veckan. En hel helg med bara.... sova!!! Jösses ja... Jag la mig vid 19:30 - 20:00 tiden igår... Och skulle upp vid 6:30 idag... FY vad trött jag är ändå...! *sigh*

Igår fick jag veta att jag låter äkta norsk när jag pratar norska :P  Maha.
Jag sa på svenska "Han litar inte på dig", till Sohaib 2 gånger och han frågade "vaaa!?" båda gånger...
Då gav jag upp och sa "Han stoler ikke på deg!!!" Och då fattade han och stirrade på mig... "Det där var så jävla norskt asså!!!".... Du kan sluta upp och leka svensk när du säljer, ingen gillar svenskar ändå och du har bevisat att du kan norsk! :P  Mahahaa.  Du låter som en norsk som pratar norsk, och inte en sån svensk som försöker prata norsk! ;)
Jaja, då vet jag det :P~

Nu ska vi snart ha ett möte med han, chefen på Viasat... Nått nytt på gång tydligen...!
Måtte denna dagen gå fort så jag kan gå hem och njuta sen :P~

Gårdagen gick annars mindre bra...! Hade huvudvärk och var massa trött....
Även om jag tog en sån piller med 800 mg.,. sånt ...ja... pain killer, iallafall :P   Ja, inte ens det hjälpte...!
Då är det illa...!

Nu ska jag bege mig, ja... hej på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback