Estoy en mi apartamento...

Hey hey!
Japp nu är jag tillbaka i kylan igen....
I måndags vid 12:15 tiden drog jag till flygplatsen... Precis i tid kom Leo, Maria och Omar för att säga hejdå.... Det var så hemskt... jag ville inte åka därifrån...
Men det var inte förrän jag kom på planet som tårarna kom... För mina tre sötnosar stod och vinkade av flyget...

När jag väl kom till Caracas sa var det att vänta på en taxi från La Parada med mitt namn på...
Och så klart blev det strul, men jag bara ringde Jakera, som ringde vidare till La Parada och det löste sig tillslut.
Men jag träffade en man där som var från Venezuela, men hade bott större delen av sitt liv i USA... och han undrade om vi kunde gifta oss så han fick komma tillbaka in i USA... Eh ? I'm not from USA, dude... I'm Swedish.... (Dessutom var han allmänt motbjudande...)
Men han menade på att jag såg ut som en amerikanare... (eh?) och det är enligt honom kort och blåögd... I don't know... :P

Men jag kom till La Parada tillslut iallafall... Men jag måste ju säga att jag kände mig illa till mods att åka genom Caracas... Gillade det inte alls...  Jag kände mig tryggare i Nairobi!
Men jag kom till La Parada utan problem... In på rummet och halvsova framför TV:n en stund... sen till resraurangen för att få veta att de inte hade kyckling burgare...så då blev det en trip bort till McDonalds...
Det var obehagligt att gå själv, men det gick bra... så länge det är ljust...!

Men det var en väldigt dålig burgare... ojojoj... Ingen höjdare... Men den smakade...ok...
Men jag såg en Subway på vägen tillbaka... SURT! :P
Men men men men....

På morgonen, dagen efter vaknade jag vid 6 och steg upp... Vid 6:45 stack vi tillbaka till flygplatsen... som btw bara ligger 10 minuter från La Parada.

Och ja...när jag kom dit och checkade in så fick jag veta att mitt flyg inte alls gick 10:00... Nej nej, det skulle avgå vid 8:50.... Ibland är det bra att man är tidig :P

Fyyyyyy fan vilken lång flygtur... sigh...
Men allt gick jättebra både i Huston och New York... Lite småstress, men sånt får man leva med.. :)

Jag var i Oslo vid 8:50 tiden i morse och kallt satan var det.. BAH!
Imorgon ska jag hem till mamma... för sen på måndag börjar verkligheten igen.. dubbelt BAH!

Och just det ja.
HUR LITEN ÄR INTE VÄRLDEN?

I lördags ankom det ju två nya svenskar till Jakera... Och när de kom så gick jag in i deras rum för att hälsa, och den ena tjejen vänder sig mot mig och säger Sara...Jag bara stirrar på henne och säger, ja.... Wåhlin... eller hur?
"Eeh... jaaaa...???!"...
Haha, jag gick i samma skola som hennes kusiner och jag har för mig att Robin spelade hockey med hennes andra kusin Jimmy...
Hon är så himla lik sina kusiner... och jag har sett henne runt i Nybro tidigare... :P

Japp, nu ska jag packa klart det sista, så får ni ha det så jävla bra asså!
Jag ska ladda upp fler bilder i helgen :)

Besos




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback