Este mañana fui a montar a caballo.

(=I morse var jag och red)

Japp, och det vet ni ju redan...
Tva nya inlagg pa samma dag, det ar fan starkt assa...!

Att rida var underbart! Acairo (ingen aning om hur han stavar sitt namn), killen som tog oss ut var jatte trevlig och vi hade riktigt bra samtal... Saklart bara pa spanska... Fint nog kunde han ingen engelska, sa det var mega bra traning.
Jag fick en av de s.k. vildare hastarna och Acairo menade pa att jag red honom valdigt bra. Sjalv tycker jag att han var lite trog... Han ville inte galloppera sólo... inte mycket iallafall...
Bast var sista biten hem, nar de visste att de skulle komma hem igen, da blev det fart som fan. Helt underbart!
Och jag hade inte fatt nog, sa jag bad att vi skulle rida ut igen en bit och bara galloppera. Sa jag, Acairo och en av de nya tjejerna red ut igen. AH! Sa underbart!

Och nu ar fragan... Om jag ska bli i Mérida, eller om jag ska aka med till Los Llanos igen for att rida.... Jag vill verkligen till Los Llanos... En hel helg med ridning... Hur underbart hade inte det varit :P
Men jag vet inte hur mycket de vill ha betalt for det... Sa jag far se.... Jag ska iallafall rida ut med  Acairo igen pa torsdag :)

Farmen uppe i bergen var ju inte heller helt fel. Denna Chris, som ar agaren av Jakera ar nog en del tat... Snacka om una casa grande y bonita! WOW! Me like.

Nu vet jag inte riktigt vad som star pa schemat... Jag ska tillbaka till posadan och lagga mig lite tror jag...
Brendans vackning vid 7 var mindre kul...! :P

Men ha det sa bra liksom!
Simma lugnt!

Besos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback