Chévere!

¡Hola!
¿Cómo están?

Jaja, nu har jag inte uppdaterat har pa ett tag och jag har en liten minut over...
Det blev aldrig av med Teleférico.... Jag blev massa sjuk igen... Eller ja....Snarare alla pa Jakera ar mer eller mindre sjuka...
Men da i tisdags kvall var det riktigt javla illa assa... inte helt kalas pa onsdagen heller... Usch ja.
Annika har ju varit liggandes nu i 2 veckor, och jag fattar inte hur hon klarar det... Jag blev galen efter en dag i det rummet... stirra i taket och leta monster....(haha, monster)... :P
Men ja, nu ar jag val nagot mer stabil igen. Trevligt som fan! :D

Igar var vi iallafall pa bio. Vi sag Una noche en el museo. One night in the museum med Ben Stiller och Robin Williams bland andra. Den var dubbad till Spanska, sa vi hade ju ingen text att ga efter, men det var skitkul anda! :D
Digga den som fan!
Det var jag, Frida, Regina, Omar, hans kompis, Karen, Leonora (larare pa Jakera) och hennes tva kompisar...
Det var riktigt trevligt! Sen korde Omar oss hem efter det...
Jag och Frida hade mega Choklad sug... och vid 21:50 gick vi ner i hopp om att restaurangen jamte fortfarande var oppen... Men nar vi kom ut fran dorren sa sa vi  hur killen holl pa att stanga... och han sag vara riktigt besvikna miner, sa han fragade vad vi ville ha... Frida och jag bara tittade pa varandra och flina och sa attt vi ville ha choklad... Och da fick vi komma in "back stage vagen" och vi fick var choklad. Fy fan va det smakade assa! ;)
Och igar sa var val det inte min mest nyttiga dag... De hade aggrora till frukost och min mage var inte sa pigg pa det... sa pa vagen till Don Bosco sa kopte jag en Arepa (ett runt brod med skinka och ost)... ja... typ.
Det kopte jag aven till lunch... Och sen ja.. vi ska nog inte prata mer om gardagen helt enkelt. Na... vi later det vara.

Men ja... Nu sitter jag och vantar pa att min tvatt ska bli klar... Vid 11 ska jag hamta den, men jag maste snart sticka och ringa Proffcom och meddela att jag inte kommer hem pa sondag utan ja om lite mer an en vecka istallet. Sa javla bra! :P
Men jag ar sa avis pa de som ska till Colombia... Igen; jag ar sa fruktansvart sugen, och har varit nara pa att ombestalla flyget igen och istallet for stranden ta en tur till Colombia med tjejerna... Men....men ..... men.... ja. Precis.

Sa ja... Det kan bli Teleférico imorgon, om Frida och jag tar det nagot lugnt ikvall (as if....)  haha. Men jag troooooor nog det ska ga.... For det ar anda mega fest imorgon... sa det ska bli massa trevligt!
Sen blir det Paragliding pa mandag... Jippjipp. Traffade Junior igar...igen (sigh)... Han ar sa javla pa med att jag ska med honom pa paragliding... Visst om man ar den som ar den och vill slippa betala sa visst... men han ar lite sliskig... Sa det far nog vara... Speciellt med tanke pa att jag redan har betalt. Oh well.

Nu har Harold akt till Puerto la Cruz... Kommer sakna honom som fan! Han ska pa en 2 veckors tur nu med ett 20-tal turister... Sa jag kommer inte traffa honom pa playan...
Och fy fan vad jag saknar hans grot! :P~

Ne nu har jag inte mer tid har.. jag tror jag har uppdaterat om det senaste senaste.
Jag ska tillbaka till Jakera nu och betala av alla mina grejor... flygbiljett fran Barcelona till Caracas, vistelsen pa stranden, tva natter till har... Och en natt pa hotell i Caracas (fy fan)... Det ska inte bli kul. Men ja....vad gor man ?

Ha det bra!
Simma lugnt!
Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback