Calypso och tarar....

Yah!
Igar var jag ute med Omar, Leo, María och tva Gabriel...
Forst var vi pa bio. Vi sag Diamante de Sangre (Blood diamond). Den var sa otroligt hemsk... men bra anda. I stil med Hotell Rwanda lite gran....
Efter det drog vi till Bananas... och bestallde vars en cocktail... Min var ite speciellt god... men det var bra anda :)
Efter det drog vi till Calypso. SA jakla kul det var!
Jag tog "bara" tva shotar Sambuca och tva alcolask.. men fy fa vad det smallde till assa... Jag hade sa javla skoj... men ja...nu imorse kunde man val matt battre :P
Men det var inget som en brunch pa La Nota inte kunde bota. Dem pommes fritesen har aldrig smakat battre !

Men jag har aven fallt en del tarar idag... Frida, Regina, Annika och Steffi lamnade oss idag...  Det var hemskt!
Vi har bott ihop i 7 veckor nu liksom... ocksa bara forsvinner dem... Det ar sa hemskt...
Jag saknar dem alla som fan!
Jag ska halsa pa Frida och Sara i sommar... Ya det ska jag! :P

Nu ska jag lulla mig tillbaka till posadan igen... Liksom.. och ja, ha det bra sa lange :P
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback