Ayer fuimos a parapente!

(= igar gjorde vi paragliding!)

Jadu, fy fan! Igar blev det antligen av!
Pa eftermiddagen vid 16 tiden hamtades vi av Albierto och hans polare och drog ivag till bergen... Vi akte inom en liten by och hamtade tva andra piloter... Det var aven en kille fran England som var med... man han hade sin egen utrustning och hela koret.

Eftersom jag var hispigast...sa fick ju jag saklart borja... Forst sa var vinden lite stark, sa vi fick vanta en god stund... och vid 18:30 tiden sa var jag i luften. Det var en helt otrolig kansla... Totally surreal!!!
Vi flog ca 1600 meter upp i luften... Och ja... jag vet inte mer vad jag kan saga... Jag kommer lagga upp bilder sen om jag far lite tid over :P
Det ar iallafall nagot som maste upplevas! WOW!

Och ja, varfor ar inte jag pa vag till Playan da?
Nej, jag bestamde mig for att bli kvar i Mérida hela sista tiden :P
Ja... jag kanner ingen i Playa, och jag har alla mina vanner har.. och alla sotnosar pa posadan... Vill inte lamna Mérida helt enkelt... sa jag aker till Playan nar jag atervander till Venezuela! :)

Nar jag hade bestamt mig for detta madde jag sa bra... Det var ett ratt beslut... for jag var inte helt pa... att aka till playan..
Sa idag ska jag ut och rida istallet!
Brendan har kommit hit idag. Det ar chefen fran Posadan pa playan... Det ar trevligt med nya ansikten :P
Och ja, nu pa morgonen, om 5 minuter ska vi ha ett mote sa jag maste snart sticka igen...
Men ja... jag vaknade vid 7 idag av att det konstant ringde pa dorren och ingen oppnade. Forst tankte jag att familjen oppnar, men sen kom jag pa att de inte var har igarkvall heller... sa jag gick ner och oppnade och dar stod Brendan och hade glomt sin nyckel klart :P

Och igarkvall nar vi kom hem fran paragliding sa hade ingen av oss nycklar (oss: Jag, Regina & Frida)...
Och det var ingen hemma... De andra tjejerna var pa bio eller natt och familjen var uppe pa Jakeras farm i bergen... sa Ja... Vad ska man gora? Jo, Regina klattrade upp pa balkongen och vi hade ju tack och lov inte last den dorren och kuned latt ta sig in :)  Det var sa ballt det :P  haha
Nu har jag brattom!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback