Anoche fuimos a El hoyo del queque... Y qué pasa hoy?

(Igar var vi pa El hoyo del Queque... och vad hander idag ?)

Halla eller!

¿Qué pasa?
Ja, igarkvall sa stack jag ut med Regina, Omar och Leo. Brendan och Chris och de andra fran Jakera hade dratt till Hoyos sa vi hangde bara pa dar... Vi satt och drack och snackade och hade hur trevligt som helst!
Brendan, Chris och de andra drog vid 23-24 tiden, men Regina, jag, Omar och Leo var kvar tills de stangde klockan 1... Sen skulle vi leta foda... Vi stack till en korv kiosk vid Leos lagenhet... men de hade precis fatt en bestallning med 50 hamburgare... sa det var bara att glomma... Sa Leo stack hem och jag, Omar och Regina stack till Jakera. Regina gick och letade efter foda och jag och Omar satt och snackade... Nock fram till 3! Det var valdigt trevligt!

Nar jag val skulle ta mig in pa posadan sen efter 3 nagon gang sa funkade inte min nyckel... Och Señora Marlene vaknade av att jag forsokte komma in, sa hon kom upp och slappte in mig :P

Japp... Sen idag vaknade jag vid 7:30...sa klart... Kunde inte somna om... Massa go traningsvark i kroppen efter ridningen igar :)

Och jag har nu bestamt mig for att ta en tur till Los Llanos igen! Jag aker med Sara, Bernadette och Karen och jag forsoker fa med mig Omar ocksa. Det kommer bli sa javla bra. Jag ska bara rida, hela hela tiden! :D Massa fort!
Antingen sa aker vi imorgon till sondag eller fredag till sondag. Jag hoppas verkligen torsdag till sondag annars ar det knappt lont eftersom det tar nastan en dag att kora dit...och lika langt hem...
Vi far se hur det blir. Jag ska snacka med Brendan vid 15 tiden idag...

Ikvall blir det utgang igen... Och om vi drar till Los Llanos pa fredag sa blir det mera utgang imorgon! :) Sa jakla harligt :D

Usch usch usch... Mitt flyg hem till kylan gar pa tisdag... Vill inte lamna Venezuela!
Aven for att jag vet att jag kommer fa en mega forkylning nar jag kommer hem igen... BAH!
Oh well... :P

Nu ska jag tillbaka till posadan. Ha det sa bra och hej hej! :)

Besos 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback